شناسه خبر:45569
1400/6/17 10:41:37

سپهرغرب، گروه خبر: به‌منظور حفظ سلامت کارکنان و تداوم پایداری تولید برق، واکسیناسیون کارکنان نیروگاه شهیدمفتح با همکاری مرکز بهداشت همدان و شهرستان کبودراهنگ در محل خانه بهداشت نیروگاه آغاز شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، عبدالمجید دیناروند گفت: حفظ سلامت همکاران همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این مجموعه بوده و با شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون برنامه‌ریزی و اقدامات متعددی جهت کنترل و مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

وی افزود: از ابتدای شیوع این ویروس کارکنان نیروگاه شهیدمفتح همچون سایر تلاشگران صنعت برق به‌صورت شبانه‌روزی و با حداکثر ظرفیت در جهت تولید پایدار انرژی برق و خدمت‌رسانی مستمر به مردم و مراکز بهداشتی و پزشکی تلاش کردند تا همگام با مدافعان سلامت نقش مهمی در این مقطع حساس ایفا کنند.

مدیرعامل نیروگاه در ادامه اظهار کرد: از ابتدای شیوع این اپیدمی تاکنون سعی کردیم با اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجتماعی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز توزیع 11 مرحله اقلام بهداشتی شامل 13 هزار بطری محلول ضد عفونی دست و سطوح و 200 هزار عدد ماسک و اقلامی نظیر اسپری، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده، اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی متعددی را صورت دهیم.

دیناروند ضمن تقدیر از همکاری کلیه کارکنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی، افزود: خوشبختانه با توجه به همکاری مطلوب کارکنان نیروگاه و همچنین رعایت این پروتکل‌ها، کمترین آسیب را با توجه به حضور مداوم کارکنان در محل کار متحمل شدیم و امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون و تداوم برنامه‌های مراقبتی شاهد گذر از این بحران باشیم.

وی با اشاره به حضور مستمر و گروهی کارکنان نیروگاه در بخش‌های مختلف نیروگاه به‌منظور انجام وظایف سازمانی خود، گفت: برخلاف بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، ماهیت فعالیت نیروگاه شهیدمفتح مبتنی بر نیروی انسانی و کارگروهی است و همین موضوع ما را با چالش‌های متعددی همراه کرد و پس از پیگیری‌های مستمر با مرکز بهداشت استان همدان و شهرستان کبودراهنگ، توانستیم طرح واکسیناسیون کارکنان این مجموعه و پیمانکاران شاغل در نیروگاه را اجرایی کنیم.

دیناروند افزود: اکیپ مرکز بهداشت کبودراهنگ به مدت سه روز در نیروگاه مستقر خواهند بود و کارکنان را بدون شرایط سنی واکسینه می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود مرحله نخست این واکسیناسیون طی سه روز به پایان برسد.

مدیرعامل نیروگاه ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه کارکنان نیروگاه بر تداوم برنامه‌های مراقبتی ویژه این بیماری به‌منظور صیانت از سلامت کارکنان نیروگاه تأکید کرد و گفت: طرح واکسیناسیون به‌منزله صیانت کامل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی نیست و رعایت این پروتکل‌ها توسط کلیه کارکنان تا پایان این اپیدمی ضروری خواهد بود.

دیناروند در پایان خاطرنشان کرد: نیروگاه شهیدمفتح به‌منظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و کمک در کنترل و مقابله با ویروس کرونا، تاکنون بیش از سه هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده را تحویل مراکز بهداشتی، ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و مراکز آموزشی کرده است.

شناسه خبر 45569