شناسه خبر:50785
1400/10/18 08:18:20

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در یادمان شهدای پارک مردم همدان برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام به‌مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در یادمان شهدای پارک مردم همدان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهدا برای حفظ امنیت و استقلال ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی از تمام هستی خود گذشتند.

علی سهرابی‌بیدار افزود: آنچه شهید حاج‌قاسم سلیمانی را ماندگار کرد، اخلاص ایشان و خدمت به مردم بود و امید است ما نیز با استعانت از شهدا ادامه‌دهنده راه آنان باشیم و تمام تلاش خود را برای خدمت خالصانه و صادقانه به مردم به‌کار گیریم.

در ادامه مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در پارک مردم همدان ادای احترام کردند.

غرس نهال به یاد شهدای مقاومت و گرامیداشت سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از دیگر برنامه‌های اجرایی به‌مناسبت هفته مقاومت بود که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران، کارکنان و بسیجیان در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد.

شناسه خبر 50785