شناسه خبر:54729
1401/2/7 09:38:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر گفت: عملیات ساخت یک مدرسه شهری و چهار مدرسه روستایی با 18 کلاس درس در این شهرستان در سال جاری آغاز می‌شود.

«کامران حسین‌زاده» روز سه‌شنبه افزود: برای ساخت مدرسه 9 کلاسه شهرک گل سفید روانسر 80 میلیارد ریال مصوب و به پیمانکار واگذار شده و در مراحل آزمایش خاک است.

وی ادامه داد: برای ساخت مدرسه سه‌کلاسه روستای دولت‌آباد بخش مرکزی نیز 11 میلیارد ریال درنظر و به پیمانکار واگذار شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش روانسر همچنین از ساخت سه مدرسه دو کلاسه در روستاهای گیج، شوربلاغ و شاینگان با اعتبار بیش از 22 میلیارد ریال خبر داد.

حسین‌زاده مجموع اعتبار درنظر گرفته‌شده برای ساخت این واحدهای آموزشی را درمجموع 113 میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام کرد.

وی گفت: دبیرستان 6 کلاسه شهر شاهو و مدارس دو کلاسه روستاهای خرم‌آباد علیا و سرابیان از دیگر پروژه‌هایی بوده که تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

مدیر آموزش‌وپرورش روانسر ادامه داد: گازکشی و نصب سیستم گرمایشی استاندارد (بخاری هرموتیک) و نصب 36 دستگاه شوفازبرقی در مدارس کانکسی و حذف کلیه بخاری‌های نفتی با اعتبار چهار میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام‌شده است.

حسین‌زاده گفت: برای نخستین‌بار پنج هکتار از زمین‌های هنرستان کشاورزی روانسر با اعتبار سه میلیارد ریال از محل درآمدهای هنرستان به آبیاری بارانی مجهز شده است.

شناسه خبر 54729