شناسه خبر:55148
1401/2/20 09:31:23

سپهرغرب، گروه خبر: نخستین دوره جشنواره منطقه‌ای فرهنگی هنری زاگرس در بخش مسابقه و نمایشگاه صنایع دستی تیرماه امسال در شهر قروه کردستان برگزار می‌شود.

نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری معلولان زاگرس در بخش مسابقه و بخش نمایشگاه صنایع دستی در دهه سوم تیرماه سال جاری در قروه و توسط انجمن خیریه باران برگزار می‌شود.

ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهزیستی استان کردستان در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت و پرورش استعدادهای فرهنگی- هنری در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره معلولان زاگرس دهم تیرماه و اختتامیه نیز همزمان با هفته بهزیستی به میزبانی شهرستان قروه و انجمن باران در دهه آخر تیرماه برگزار خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش مسابقه (هنر‌های تجسمی، ادبی، موسیقی، هنر.های نمایشی، فیلم و رسانه‌های دیجیتال) و نمایشگاه (صنایع دستی) جهت شرکت افراد دارای معلولیت و افراد غیر معلول (با موضوع معلولیت) برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان می‌توانند در این رویداد فرهنگی و هنری به رقابت بپردازند.

کشف و پرورش استعدادهای افراد دارای معلولیت در حوزه‌های فرهنگی و هنری از اهداف برگزاری این جشنواره است و حضور برای متقاضیان در تمام بخش‌ها و گروه‌های سنی مجاز است.

ارسال آثار در هر بخش حداکثر سه اثر است و به تمامی افراد و گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی گواهی حضور اهداء خواهد شد.

به سه نفر برگزیده هر بخش از سوی هیئت داوران تندیس، جایزه نقدی و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس کردستان- قروه- خیابان پروین اعتصامی- انتهای کوچه شبو- انجمن معلولان باران- کدپستی: 6661730694 تلفکس: 48735208643 و سایت ir.baranngo.www ارسال کنند.

شناسه خبر 55148