شناسه خبر:55219
1401/2/22 09:15:03

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب محل احتکار ماکارونی و کشف 50 کیسه آرد در منزل مسکونی خبر داد.

مرضیه یونسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ارزان بودن قیمت آرد در ایران نسبت به کشورهای دیگر متاسفانه این روزها احتکار بلای جان مردم شده و یرخی به جای کمک به مردم به فکر سوء استفاده از وضع موجود هستند.

وی گفت: در پی مبارزه با این تخلف، حسب گزارش‌ها مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار و مقادیری آرد در یک منزل مسکونی و پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: دو اکیپ به دو آدرس اعلامی اعزام و با همکاری سازمان صمت، جهاد و پلیس امنیت اقتصادی در محل حاضر و با حکم قضایی با رعایت موازین شرعی وقانونی وارد منزل شده شدند و تعداد 50 کیسه آرد یارانه‌ای نوع 2 کشف و تحویل شرکت غله شد تا در شبکه رسمی توزیع کند.

وی گفت: در گزارش دوم با بررسی انباری در حاشیه شهر مقادیر زیادی مواد غذایی از قبیل ماکارونی، مرغ منجمد خارجی، حبوبات، مواد شوینده و... کشف و طی صورت جلسه‌ای انبار موجود پلمب پرونده احتکار تشکیل که به محض وصول از سوی سازمان صمت در کوتاه‌ترین زمان در تعزیرات حکومتی رسیدگی خواهد شد.

یونسی با بیان اینکه پل ارتباطی ما با مردم تلفن 32523442، تلفن گویای 124 و سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir است گفت: مردم برای برخورد با متخلفان با تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

شناسه خبر 55219