شناسه خبر:57405
1401/4/14 09:16:20

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح ویژه کنترل تأخیر مبدأ و حین سفر ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسی در این استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، صفر صادقی‌راد گفت: روان‌سازی و سرعت‌بخشی به ارائه خدمات متناسب با شأن مردم ازجمله اهداف همیشگی متولیان و دست‌اندرکاران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر استان بوده است.
وی افزود: در اجرای این طرح انجام بازدید‌ها در دو سطح کنترل از مبدأ (پایانه) و کنترل کنار جاده‌ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: در اجرای این طرح با استفاده از سامانه پلاک‌خوان و سپهتن جهت تعیین زمان سفر ناوگان از مبدأ تا مقصد و ثبت زمان تأخیرات بیش از حد مجاز با رانندگان متخلف با قید فوریت در کمیسیون‌های مربوطه برخورد خواهد شد.
این مقام مسئول بر اهمیت تدوین چارچوب و استقرار مستمر و مؤثر نظارت در طول سال تأکید کرد و یادآور شد: نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافربری در سطح استان موظف به پیگیری این مهم هستند.
این طرح تا 21 تیرماه سال جاری در کلیه پایانه‌های عمومی مسافری و نیز پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل‌ونقل (در شهر‌های بدون پایانه عمومی) اجرایی می‌شود.

شناسه خبر 57405