شناسه خبر:59776
1401/6/16 09:36:30

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: مس شهر بابک عملکردی فوق‌العاده در بازار نقل و انتقالات داشته است و به طور قطع بازی سختی در انتظار دو تیم خواهد بود، با این وجود به دنبال کسب امتیاز در این بازی هستیم.

احمد جمشیدیان، ضمن اشاره به دیدار سخت شهرداری در هفته سوم برابر مس شهر بابک، اظهار کرد: با توجه به مسافت همدان تا کرمان فرصت ریکاوری و تمرینی بسیار کمی داشتیم و تنها توانستیم یک جلسه در همدان تمرین کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال مس شهر بابک از تیم‌های صنعتی با پشتوانه مالی قدرتمندی در فوتبال ایران است که در این فصل در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و بدون شک بازی بسیار سختی پیش‌روی ما است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه از این تیم شناخت دارم، خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌شد نقاط ضعف و قوت شهر بابکی‌ها را آنالیز کرده‌ایم و به دنبال کسب امتیاز در این بازی سخت هستیم.

وی با بیان اینکه پیروزی خانگی شهرداری همدان در هفته گذشته برابر تیم فوتبال ون پارس اصفهان امیدبخش بود، مطرح کرد: تیم فوتبال ون پارس اصفهان یکی از تیم‌های متمول و ساختارمند فوتبال اصفهان بوده و بودجه این تیم از بودجه کل فوتبال استان همدان بیشتر است.

جمشیدیان ادامه داد: جدال سختی برابر تیم قدر ون پارس اصفهان داشتیم اما با دنبال کردن تاکتیک خاصی وارد میدان شدیم و به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بودیم.

سرمربی تیم شهرداری همدان مطرح کرد: برابر ون پارس اصفهان در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و اگر خوش شانس بودیم در این نیمه حداقل سه گل به ثمر می‌رساندیم و کار خیلی زودتر از اینها تمام می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه در بازی‌های خانگی فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم، تصریح کرد: برای تیم ما فرقی نمی‌کند در همدان برابر چه تیمی و با چه بودجه و امکاناتی به میدان می‌رویم چراکه اعتقاد دارم در دیدارهای خانگی محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه هستیم.

جمشیدیان با بیان اینکه نیمه دوم به دنبال کنترل بازی بودیم، تأکید کرد: تیم ون پارس نیمکت خوبی دارد و هر تعویضی که انجام داد هم این موضوع را ثابت کرد، ما به دنبال بازی تدافعی در نیمه دوم نبودیم و سعی کردیم کنترل بازی از دستمان خارج نشود.

سرمربی تیم شهرداری همدان بیان کرد: برد شیرین و خوبی را برابر تیم پر مهره و پر هزینه ون پارس اصفهان کسب کردیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند.

وی اضافه کرد: جا دارد از حضور پرشور و دلچسب تماشاگران و هواداران در ورزشگاه تشکر کنم که همیشه باعث دلگرمی ما بوده‌اند و به عنوان یار دوازدهم در این دیدار حاضر شدند.

جمشیدیان در پایان گفت: امیدوارم با حمایت‌های شهردار همدان و مدیران شهرداری با تزریق به موقع منابع مالی و حمایت‌های معنوی آنها بتوانیم در این فصل به عنوان نماینده‌ای شایسته از فوتبال همدان در لیگ یک فوتبال کشور خوش بدرخشیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت 18:30 چهارشنبه 16 شهریورماه در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه در دیداری خارج برابر تیم مس شهربابک صف‌آرایی خواهد کرد.

شناسه خبر 59776