شناسه خبر:72165
1402/5/15 09:12:49

شهردار اسدآباد گفت: کارخانه آسفالت اسدآباد فاقد گواهی استاندارد بود که در اوایل سال‌ جاری با اعتباری افزون‌بر چهار تا پنج میلیارد تومان گواهی استاندارد این کارخانه از محل اعتبارات شهرداری دریافت شد.

بهرنگ دالوند اظهار کرد: این کارخانه در سال گذشته پس از 11 سال تعطیلی با پیگیری‌های لازم به چرخه تولید بازگشت، اما فاقد گواهی استاندارد بود که از خردادماه سال جاری تولید آسفالت استاندارد خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز مجدد فعالیت این کارخانه از سال گذشته نهضت بزرگ آسفالت در شهر اسدآباد اتفاق افتاده و تاکنون 14 هزار تُن آسفالت معابر در سطح این شهر انجام شده است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر این کارخانه به‌طور میانگین 250 تا 300 تُن تولید آسفالت دارد.

دالوند در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته میزان بودجه شهرداری اسدآباد 101 میلیارد تومان بود که با تحقق بیش از صددرصد 107 میلیارد تومان محقق شد، ابراز کرد: میزان بودجه امسال شهرداری اسدآباد 185 میلیارد تومان بوده که حدود 55 درصد آن به بودجه عمرانی اختصاص دارد.

وی همچنین با اشاره به پروژه اصلاح نوسازی و رفیوژ بلوار امیرالمؤمنین (ع)، گفت: پروژه اصلاح، نوسازی و رفیوژ بلوار امیرالمؤمنین (ع) به طول 700 متر با عرض سه متر آب‌رسانی قطره‌ای و تعویض جدول‌گذاری آن انجام شده و سطح رفیوژ درحال موزائیک‌فرش است.

دالوند در ادامه با بیان اینکه شهرک سیداحمد حدود 25 سال پیش در این شهر ایجاد و احداث شده است، افزود: امسال با آغاز فصل کاری شهرداری نسبت به آغاز آسفالت معابر و کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرک اقدام شده و در این طرح تمامی کوچه‌ها و معابر این شهرک آسفالت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نهضت آسفالت و بهسازی معابر شهر اسدآباد با قدرت ادامه دارد، یادآور شد: درتلاش هستیم آسفالت و لکه‌گیری معابر را به‌صورت فراگیرتر نسبت به سنوات گذشته و در تمام سطح شهر انجام دهیم.

دالوند در پایان گفت: با توجه به ظرفیت کارخانه آسفالت و تا زمانی که فصل کاری اجازه دهد، برای ارتقای رفاه جامعه و جلب رضایت شهروندان خدمات آسفالت و لکه‌گیری بی‌وقفه انجام می‌شود.

 

شناسه خبر 72165