شناسه خبر:73907
1402/7/4 11:27:53

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در شهرهای مختلف استان به‌جای ساخت‌وسازهای جدید اماکن ورزشی، تعمیر و بازسازی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم زیرساخت‌های ورزشی را برای حضور حداکثری ورزشکاران و علاقه‌مندان، مهیا کنیم.

مسعود پیرایش با حضور در تعدادی از اماکن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک، اظهار کرد: تعمیر و بهسازی اماکن ورزشی به‌صورت جدی در دستور کار است و می‌بایست به‌جای ساخت‌وساز‌های جدید، به دنبال تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی باشیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تعمیر، بازسازی و نگهداری اماکن ورزشی کلان‌شهر اراک، افزود: بیشتر از اینکه دنبال احداث پروژه‌های جدید ورزشی باشیم، باید تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی را در سطح استان اولویت کار خود قرار بدهیم تا بتوانیم سالن‌هایی در خور شأن ورزشکاران و قهرمانان داشته باشیم.

سکاندار ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: درحال حاضر برخی سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی در استان نیاز فوری به تعمیرات و بهسازی دارند و انشاالله درصورت همکاری مسئولین استانی و شهرستانی، بتوانیم در این زمینه گام‌های مهم و مؤثری برداریم.

پیرایش گفت: نگهداری و تعمیرات و تجهیز اماکن ورزشی فعلی اگر به‌موقع و درستی انجام نشود، در آینده انبوهی از فضاهای ورزشی فرسوده روی دست ورزش استان باقی خواهد ماند و نباید از این مسئله مهم غافل شد.

امروز پیرایش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی به همراه قائم‌مقامی، معاون ورزشی خود در پایگاه قهرمانی و مرکز سنجش استان، سالن تخصصی بدمینتون، سالن تخصصی ژیمناستیک و غیره که شروع به تعمیرات کرده‌اند، حضور پیدا کرده و از روند کار در این اماکن بازدید داشتند.

 

شناسه خبر 73907