شناسه خبر:74869
1402/7/29 13:52:27

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان سنندج همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح دو پروژه ورزشی در شهرستان سنندج همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

آمنه غلام ویسی با بیان این خبر که همزمان با دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش دو پروژه ورزشی در شهرستان سنندج افتتاح می‌شود، اظهار کرد: برای ساخت و احداث این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر هشت میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به در نظر گرفتن ویژه برنامه‌های متنوع برای اجرا در هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: بخشی از این برنامه‌ها در حوزه عمرانی است که تا پایان این ایام ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی روستای آرندان از توابع شهرستان سنندج یکی از این پروژه‌هایی است که به میمنت هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این منطقه قرار خواهد گرفت.

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع ساخته شده و 800 مترمربع نیز زیربنا دارد.

 

غلام‌ویسی اظهار کرد: عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی روستای آرندان از تابستان سال گذشته آغاز شد و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان اکنون آماده بهره‌برداری است.

 

وی به افتتاح و بهره‌برداری از یک پروژه ورزشی در شهر سنندج با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، اشاره کرد و گفت: این پروژه یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که زمین آن با متراژ یک‌هزار و 525 مترمربع با همکاری اداره راه و شهرسازی و اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان تأمین شده است، عملیات ساخت آن با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان از سال 1400 آغاز و اکنون با تکمیل و تجهیز کامل این مجموعه نیز آماده خدمت‌رسانی به جامعه ورزشکاران شهرستان سنندج و استان است.

 

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در پایان اذعان کرد: رویکرد این اداره‌کل در توسعه اصولی زیرساخت‌های ورزشی استان و تکمیل و تجهیز کامل و ساخت بدون نواقص پروژه‌های ورزشی است و در این راستا تمامی استانداردهای روز را در نظر خواهد گرفت.

 

 

 

 

شناسه خبر 74869