شناسه خبر:75836
1402/8/23 11:11:18

سپهرغرب-گروه خبر: تفاهم‌نامه‌ی همکاری مشترک در حوزه‌های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت بین استانداری ایلام و شرکت بین‌المللی پارازاگرس‌یاران (ایران- سوئد) با حضور استاندار ایلام و مدیران این شرکت امضا شد.

حسن بهرام‌نیا در محل دفتر تهران، میزبان گروهی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران- سوئد) بود.
وی در نشست با این تیم سرمایه‌گذاری، گفت: استان ایلام، استانی غنی از نعمات و مواهب خدادادی است و خوشبختانه در دولت آقای رئیسی همه‌ تلاش دولت بر مبنای توسعه‌ی همه‌جانبه‌ این استان است.
 
استاندار ایلام افزود: با تلاش مجموعه‌ دولت و تعامل با سرمایه‌گذاران عزم خود را جزم کرده‌ایم ایلام را از محرومیت خارج کنیم و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و زیرساخت‌های بسیار خوبی ایجاد کرده‌ایم.
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: دولت با تمام تلاش در راستای محرومیت‌زدایی این استان گام برمی‌دارد و در این خصوص همه‌ی مجموعه‌ استانداری و ادارات کل موظف به تسهیل در خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: موانع و بروکراسی‌های ادارای را حتی‌المقدور از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته‌ایم و شخصا برای تسریع در امور آن‌ها ورود می‌کنم.
 
مدیرعامل شرکت بین‌المللی پارازاگرس نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه‌ی استاندار ایلام به حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، گفت: شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران- سوئد) مجموعه‌ای از شرکت‌های بین‌المللی است که در حوزه‌های عمرانی، راه آهن، تجاری، گردشگری، پتروشیمی و نفت حاضر به سرمایه‌گذاری در استان ایلام است.
 
بهرام‌نیا ادامه داد: شرکت بین‌المللی پارازاگرس یاران (ایران- سوئد) متشکل از چهار شرکت بزرگ بین‌المللی و سه بانک بزرگ اروپایی KBC بلژیک و HsBc بریتانیا است.

شناسه خبر 75836