شناسه خبر:77306
1402/9/29 10:40:09

سپهرغرب-گروه خبر:رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه با اشاره به همکاری 568 نیرو بسیج اصناف در راستای کنترل بازار شب یلدا، گفت: در کنار اکیپ‌های بازرسی اصناف، سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و دستگاه‌های نظارتی هم در سطح بازار حضور دارند.

در آستانه فرا رسیدن شب یلدا نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در کرمانشاه در حال انجام است، از بیستم آذرماه به‌طور ویژه این نظارت‌ها تشدید یافته است.

رامین پهلوانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه در حاشیه این نظارت‌ها در سطح بازار، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا نظارت‌ها تشدید یافته است.

وی با اشاره به نظارت 8 تیم‌ بازرسی بر بازار شب یلدای در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه، ادامه داد: بازدیدها بیشتر بر اقلام پرمصرف این روزها همچون آجیل، تنقلات، گوشت، مرغ و میوه معطوف شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این ایام سه واحد موتوری هم به صورت گشت سیار در سطح بازار نظارت دارند.

وی دغدغه خاطر امروز بازرسان بازار را ارتزاق عمومی مردم براساس اعلام تنظیم بازار دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در کنار بسیج اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی شاهد ثبات قیمت و آرامش در بازار باشیم به طوری که مردم این ثبات را احساس و درک کنند.

پهلوانی در خصوص تعداد بازرسان در بازار، گفت: براساس قانون به ازای هر 250 واحد صنفی باید یک بازار فعالیت کند؛ این در حالی است که ما در مجموع 12 بازرس داریم.

وی با اشاره به همکاری 568 نیرو بسیج اصناف در این راستا، گفت: در اکیپ‌های بازرسی اصناف، تیم‌های بازرسی صمت و جهاد کشاورزی هم حضور دارند که با هماهنگی تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک و منطقه‌ای از سطح بازار بازید انجام می‌شود.

 

شناسه خبر 77306