شناسه خبر:77345
1402/9/30 11:27:16

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: بنای بیمارستان امام خمینی(ره) به سال 1357 برمی‌گردد که در این ساختمان قدیمی طی چند ماه گذشته اورژانس جدیدالاحداث و مجهزی راه‌اندازی شد.

منوچهر عواطفی‌فاضلی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنای بیمارستان امام خمینی(ره) به سال 1357 برمی‌گردد و در این ساختمان قدیمی اورژانس مجهز جدیدالاحداث طی چند ماه گذشته راه‌اندازی شده که متخصصان رشته‌های مختلف به خصوص گوش، حلق و بینی؛ چشم‌پزشکی؛ مسمومیت، تروما و بخش‌های دیگر را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: پیرو پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و وزارت بهداشت بیمارستان جدید540 تختخواب که در فضایی به ابعاد 57 هزار مترمربع قرار است به نام بیمارستان امام خمینی(ره) احداث شود با بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی در حال انجام است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه ادامه داد: اگر این بیمارستان به فاز تکمیل برسد یکی از بیمارستان مجهز و قطب گوش، حلق و بینی و چشم پزشکی غرب کشور خواهد شد و بیمارستان معتضدی را نیز در خود جا خواهد داد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان قابل گسترش بالای 700 تختخواب است و بخش‌های تخصصی، فوق‌تخصصی با تمام تجهیزات پاراکلینیک و جانبی و با متخصصین و دستیارات تخصصی در رشته‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

 

 

شناسه خبر 77345