شناسه خبر:78181
1402/10/20 09:56:03

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان، نظارت و بازرسی دستگاه‌های مسئول و متولی بر وضعیت بازار مریوان را ضعیف دانست و بر تلاش بیشتر در این راستا تأکید کرد.

حسین رحیمیان روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار مریوان و دیگر مسئولان این شهرستان خواستار تشدید نظارت‌ها بر بازار در مریوان شد.

وی با بیان اینکه میزان پرونده‌های وصولی از سوی سازمان‌های مسئول در مریوان بسیار پایین است، افزود: در 9 ماهه امسال 33 پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، 58 پرونده صمت، 65 پرونده اتاق اصناف و 95 پرونده از سوی شبکه بهداشت و درمان به تعزیرات حکومتی ارسال شده که این میزان پرونده نشان‌دهنده ضعف در حوزه نظارت بر بازار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری هیچ گونه پرونده ای از سوی آموزش و پرورش، تاکسیرانی و اداره ورزش و جوانان به تعزیرات ارسال نشده است و این موضوع باید مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد.

رحیمیان با اشاره به تعامل مناسب ادارات و سازمان‌های مسئول با تعزیرات حکومتی در مریوان، بیان کرد: انتظار می‌رود که در سایه این تعامل و همکاری نظارت‌ها بر بازار مریوان تشدید شود.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات مستمر کمیسیون امور هماهنگی تعزیرات حکومتی در شهرستان مریوان یک امر لازم و ضروری است.

وی بر انجام گشت‌های مشترک بر بازار مریوان از سوی روسای ادارات جهاد و صمت و نماینده اتاق اصناف با همراهی قاضی شعبه سیار تعزیرات حکومتی تأکید کرد و گفت: این حضور در بازار باعث آرامش بیشتر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ضمن تقدیر از تعامل دادستان مریوان، اضافه کرد: تشکیل جلسات تخصصی با حضور قضات دستگاه قضائی و تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود که این مهم در مریوان نیز مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

 

شناسه خبر 78181