شناسه خبر:78496
1402/10/27 11:12:20

سپهرغرب-گروه خبر:روستابازار و میدان عرضه میوه و تره‌بار برای نخستین بار در شهرستان قصرشیرین به منظور عرضه مستقیم کالا با قیمت مصوب و در راستای رفاه شهروندان امروز سه‌شنبه در مراسمی افتتاح شد.

فرماندار قصرشیرین در این مراسم گفت: این مکان در محل پایانه مسافری قدیم قصرشیرین و در چندین غرفه برپا شده و اقلام اساسی مورد نیاز مردم مانند گوشت گرم، گوشت مرغ، میوه و سایر موارد مصرفی با قیمت مصوب و به منظور تحقق شعار سال و مهار تورم عرضه می‌شود.

«محمد نجفی» افزود: این مکان با همکاری شهرداری، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم و حذف واسطه‌ها و کاهش بار ترافیکی و مهار قیمت میوه و تره بار و همچنین دسترسی مناسب و مطلوب مردم به کالاهای مورد نیاز و اقلام مصرفی راه اندازی شده است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: سهولت در دسترسی به انواع میوه و تره‌بار و کاهش قیمت و ارائه کالاها به قیمت درب کارخانه به مردم از اهداف راه اندازی این روستا بازار و میدان عرضه میوه و تره بار است و همه واحدهای صنفی می‌توانند با تخفیف ویژه در این مکان نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.

نجفی با بیان اینکه قصرشیرین شهرستانی گردش پذیر است و در ایام سال مسافران زیادی از سراسر کشور به این منطقه می‌آیند وجود میدان میوه و تره بار را یک اولویت دانست و گفت: ایجاد میدان میوه و تره بار یکی از مطالبه‌های اساسی و چندین ساله مردم قصرشیرین بود که اکنون محقق شده و با توجه به اینکه مکان پایانه مسافری قصرشیرین بلااستفاده بود این مکان با همکاری شهرداری برای برپایی میدان میوه و تره بار و روستا بازار اختصاص یافت.

 

شناسه خبر 78496