شناسه خبر:80032
1402/12/10 11:45:30

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشارکت وظیفه همه مردم است، نماینده‌ای که از سوی مردم انتخاب می‌شود باید شایستگی این مسئولیت را داشته باشد و فکر و نظر آنها بین‌الملی و جهانی باشد.

سردار محمدرضا عسگری در آیین تودیع و معارفه مدیریت بیمارستان فوق تخصصی قدس اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی قدس ساختار قدیمی اما ریشه‌دار دارد، علی‌رغم وجود مشکلات اقدامات مجموعه بیمارستان، راضی‌کننده است ولی کفایت لازم را ندارد و باید تلاش بیشتری در ارائه خدمات انجام شود.

وی افزود: مردم از سازمان بسیج و سپاه انتظار دارند که این مسئولیت پرسنل را سنگین می‌کند، مجموعه بیمارستان یک پاسدار هستند و باید روز به روز باید تلاش بیشتری در راستای ارائه خدمات به مردم انجام شود، کارنامه خوبی از کادر درمان در دوران کرونا وجود داشت که این مهم همچنان مشاهده می‌شود.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی در ارتباط با مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: مشارکت وظیفه همه مردم است، وظیفه مجلس و نظام مشخص است و باید در مقابل سلاح و کنگره آمریکا نظر دهند. بنابراین نماینده‌ای که از سوی مردم انتخاب می‌شود باید شایستگی این مسئولیت را داشته باشد و فکر و نظر آنها بین‌المللی و جهانی باشد، تکلیفی که نظام برعهده دین قرار داده نشر دین است و افرادی که در این مسیر باید انقلاب را کمک کنند باید انسان‌های بزرگی باشند.

عسگری بیان کرد: علاوه بر مشارکت 100 درصدی مردم باید افراد اصلح به عنوان نماینده انتخاب شوند تا بتواند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کنند و جامعه را برای رسیدن به اهداف بلند تسهیل کنند.

مسئولیت را به عنوان یک امانت می‌شناسیم

احمد جودکی، ریاست بیمارستان فوق تخصصی قدس در این آیین اظهار کرد: مسئولیت را به عنوان یک امانت می‌شناسیم و برای ما به عنوان پست و مقام معنا ندارد و این امانتی است که از گذشته به دست ما رسیده و حاصل جانفشانی رزمندگان و شهدا است و باید این امانت را حفظ و دست نسل آینده برسانیم.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: مردم حق دارند در سرنوشت خود دخالت کنند و حاکمیت مسئولیت دارد که زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند، ملت ایران بر اساس وظیفه دینی و شرعی خود باید در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از محمد دوست مدیریت سابق بیمارستان فوق تخصصی قدس تقدیر و کریمی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

 

 

شناسه خبر 80032