شناسه خبر:80570
1402/12/22 13:49:21

سپهرغرب-گروه خبر:معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در ایام نوروز نظارت بر خدمات‌دهی مناسب تاسیسات گردشگری با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌های نظارتی روزانه مراکز اقامتی و پذیرایی را رصد می‌کنند.

علی خاکسار در جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در سالن جلسات میراث فرهنگی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در همدان انجام شده و با برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلفی که با دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی و همکاری مناسب برای میزبانی شایسته‌ای از مسافران و میهمانان نوروزی وجود دارد گفت: به منظور رعایت شئونات ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد امر به معروف استان نیز اقدامات خوبی در این راستا انجام شده تا ضمن رعایت شئونات این ماه مبارک مسافران و گردشگران نیز در استان دغدغه‌ای در خصوص مایحتاج خود نداشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان همدان افزود: در ایام نوروز ارائه خدمات مناسب و شایسته نام و آوازه همدان برای ما در اولویت است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز تیم‌های نظارتی در سطح استان باید فعالیت خود را به شکل ویژه افزایش دهند زیرا میزبانی شایسته از مسافران نوروزی هدف همه ما در استان است.

 

شناسه خبر 80570