شناسه خبر:82786
1403/2/30 14:59:44

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان از کسب رتبه برتر آموزش‌وپرورش همدان در طرح اسکان فرهنگیان نوروز 1403 در سطح کشور خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، رسول شیدایی از کسب رتبه برتر آموزش‌وپرورش همدان در طرح اسکان فرهنگیان نوروز 1403 در سطح کشور خبر داد و با تقدیر از تلاش تمامی عوامل ستادی و اجرایی که در ایام تعطیلات نوروز با تمام توان و تلاش در راستای خدمت به فرهنگیان محترم اقدام کردند، اظهار کرد: استان همدان همه‌ساله در ایام نوروز و تابستان پذیرای میهمانان فرهنگی از سراسر ایران اسلامی است.

شیدایی افزود: براساس شاخص‌های ارزیابی‌شده توسط وزارت آموزش‌وپرورش، استان همدان رتبه برتر در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز 1403 را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ملاک ارزیابی براساس شاخص‌هایی مانند تعریف و ارسال اطلاعات کاربران و پایگاه‌ها، رزرو اینترنتی، اجرای بخشنامه اسکان، کیفیت‌افزایی اتاق‌ها، نظرسنجی و نظارت، آمار پذیرش، تناسب کلاس‌ها با تقاضای اسکان بوده که با ارسال گزارش مصور به وزارت بررسی شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به استقبال گسترده میهمانان از خدمات سفر نوروز آموزش‌وپرورش استان، خاطرنشان کرد: آمار اسکان در نوروز 1403 به تعداد سه هزار و 263 خانوار و 18 هزار و 500 نفر مسافر و 23 هزار و 308 نفرروز مسافر اعم از همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته و خانواده محترم آنان در اسکان مدارس استان اقامت بوده است.

وی تصریح کرد: اداره کل آموزش‌وپرورش و ادارات تابعه تمهیدات و مقدمات لازم جهت پذیرش مسافرین فرهنگی از سراسر کشور را برای ایام تابستان سال جاری نیز مهیا می‌کنند.

شناسه خبر 82786