کد خبر : 31431
تاریخ : 1399/8/17
گروه خبری : ورزشی

حضور بازیکنان همدان در مسابقه جهانی مینی‌گلف مجازی

بازیکنان همدانی در مسابقه جهانی مجازی مینی‌گلف شرکت کردند.

بازیکنان همدانی در مسابقه جهانی رشته مینی‌گلف که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کردند.

رئیس هیئت گلف استان همدان بیان کرد: چندی پیش با ارائه طرحی از سوی فدراسیون جهانی مینی‌گلف و اعلام آن توسط فدارسیون گلف کشور عزیزمان ایران مبنی بر برگزاری مسابقه‎ای به‌صورت مجازی، بازیکنان واجد شرایط را مطلع ساختیم تا درصورت تمایل در این رویداد مجازی شرکت کنند.

علی‌اصغر سالوند ادامه داد: این مسابقه جهت بازیکنان در رده سنی 10 تا 23 سال برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن می‌بایست ابتدا با ارسال مشخصات فردی خود از طریق ایمیل ثبت‌نام اولیه را انجام می‌دادند.

رئیس هیئت گلف همدان گفت: در این خصوص تعداد 15 نفر از بازیکنان رشته مینی‌گلف در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

سالوند افزود: در بخش دوم و اصلی این رویداد بازیکنان با ضبط فیلمی از ضربات خود و ارسال آن از طریق ایمیل در این مسابقه شرکت کردند که با توجه به شرایط پیش‎آمده در رابطه با بیماری کرونا، روز‌های پنجشنبه و جمعه پس از گرفتن مجوز‌های لازم بازیکنان با رعایت کامل موارد و پروتکل‌های بهداشتی به تواتر و تعداد حداکثر سه نفر با حضور در سایت مینی‌گلف اقدام به این کار کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باباخانی و حمیدی کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز با حضور در محل از نحوه عملکرد آنان بازدید به‌عمل آوردند و با توجه به ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای که بازیکنان ارائه دادند، امید می‌رود که در این رقابت حائز عناوین برتر شوند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/31431