شناسه خبر:31431
1399/8/17 16:46:29

بازیکنان همدانی در مسابقه جهانی مجازی مینی‌گلف شرکت کردند.

بازیکنان همدانی در مسابقه جهانی رشته مینی‌گلف که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، شرکت کردند.

رئیس هیئت گلف استان همدان بیان کرد: چندی پیش با ارائه طرحی از سوی فدراسیون جهانی مینی‌گلف و اعلام آن توسط فدارسیون گلف کشور عزیزمان ایران مبنی بر برگزاری مسابقه‎ای به‌صورت مجازی، بازیکنان واجد شرایط را مطلع ساختیم تا درصورت تمایل در این رویداد مجازی شرکت کنند.

علی‌اصغر سالوند ادامه داد: این مسابقه جهت بازیکنان در رده سنی 10 تا 23 سال برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن می‌بایست ابتدا با ارسال مشخصات فردی خود از طریق ایمیل ثبت‌نام اولیه را انجام می‌دادند.

رئیس هیئت گلف همدان گفت: در این خصوص تعداد 15 نفر از بازیکنان رشته مینی‌گلف در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

سالوند افزود: در بخش دوم و اصلی این رویداد بازیکنان با ضبط فیلمی از ضربات خود و ارسال آن از طریق ایمیل در این مسابقه شرکت کردند که با توجه به شرایط پیش‎آمده در رابطه با بیماری کرونا، روز‌های پنجشنبه و جمعه پس از گرفتن مجوز‌های لازم بازیکنان با رعایت کامل موارد و پروتکل‌های بهداشتی به تواتر و تعداد حداکثر سه نفر با حضور در سایت مینی‌گلف اقدام به این کار کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باباخانی و حمیدی کارشناسان اداره ورزش و جوانان استان همدان نیز با حضور در محل از نحوه عملکرد آنان بازدید به‌عمل آوردند و با توجه به ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای که بازیکنان ارائه دادند، امید می‌رود که در این رقابت حائز عناوین برتر شوند.

شناسه خبر 31431