کد خبر : 46599
تاریخ : 1400/7/11
گروه خبری : استان‌ها

24000 لیتر سوخت قاچاق در شازند کشف شد

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در انجام تحقیقاتی از جابه‌جایی سوخت به‌صورت قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در مراحل تحقیقات پلیس، خودروی مورد نظر حین تردد در یکی از محورهای اطراف شهرستان شازند شناسایی و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در بازرسی از این خودرو، 24 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

   دستگیری 748 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری 748 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف نزدیک به 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌ یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس طی یک‌ماهه گذشته 313 نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد 522 فقره انواع سرقت کشف شد.

مفخمی شهرستانی افزود: در یک ماه گذشته در حدود 11 کیلو و 914 گرم انواع مواد مخدر کشف و 748 نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در یک ماهه گذشته، اذعان کرد: تعداد پنج دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان اراک 272 دستگاه خودرو و 70 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/46599