شناسه خبر:46599
1400/7/11 09:21:11

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 24 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شازند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در انجام تحقیقاتی از جابه‌جایی سوخت به‌صورت قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی خاطر نشان کرد:‌ در مراحل تحقیقات پلیس، خودروی مورد نظر حین تردد در یکی از محورهای اطراف شهرستان شازند شناسایی و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در بازرسی از این خودرو، 24 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

   دستگیری 748 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری 748 معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف نزدیک به 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌ یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس طی یک‌ماهه گذشته 313 نفر سارق دستگیر و در اعتراف این افراد 522 فقره انواع سرقت کشف شد.

مفخمی شهرستانی افزود: در یک ماه گذشته در حدود 11 کیلو و 914 گرم انواع مواد مخدر کشف و 748 نفر معتاد و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در یک ماهه گذشته، اذعان کرد: تعداد پنج دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان اراک 272 دستگاه خودرو و 70 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

شناسه خبر 46599