کد خبر : 57660
تاریخ : 1401/4/23
گروه خبری : جامعه

نماینده مردم خبر داد:

تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه دامداری 2000 رأسی نهاوند

علیرضا شهبازی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته احداث دامداری دو هزار رأسی بنیاد برکت در شهرستان نهاوند در مسیر آغاز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: وجود چندین کارخانه بزرگ لبنی در شهرستان و نیاز این واحدها به شیر و شرایط آب‌وهوایی خاص و ویژه شهرستان که مساعد برای کشاورزی و دامداری است، نیازمند احداث چنین واحدهایی در شهرستان است.

شهبازی افزود: در شروع نمایندگی تمام تلاش خود را معطوف رفع معضل اشتغال شهرستان کرده‌ام و امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های مردم نهاوند بتوانیم در این راه قدم‌های مثبتی برداریم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس در ادامه به محورهای مواصلاتی نهاوند اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شهرستان محور مهم مواصلاتی نهاوند به فیروزان درحال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعاً 10 کیلومتر از راه‌های اصلی شهرستان جهت لکه‌گیری و آسفالت در دست اقدام است که علاوه‌بر محور نهاوند به فیروزان، سه‌راهی دهفول و جاده کمربندی بروجرد نیز در دست اقدام است.

شهبازی یادآور شد: برای محور نهاوند به فیروزان مجموعاً 185 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و ماده 56 تخصیص یافته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه پروژه استخر شهرک طالقانی درحال تکمیل است، بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تخصیصی وزارت نفت برای پروژه‌های ورزشی، به این پروژه اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز مبلغ 4.8 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی برای این پروژه واریز شده است و با واریز مابقی مبلغ این پروژه پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/57660