شناسه خبر:57660
1401/4/23 08:33:42

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 80 میلیارد تومان اعتبار برای شروع پروژه دامداری دو هزار رأسی دام سنگین بنیاد برکت در شهرستان نهاوند خبر داد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته احداث دامداری دو هزار رأسی بنیاد برکت در شهرستان نهاوند در مسیر آغاز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: وجود چندین کارخانه بزرگ لبنی در شهرستان و نیاز این واحدها به شیر و شرایط آب‌وهوایی خاص و ویژه شهرستان که مساعد برای کشاورزی و دامداری است، نیازمند احداث چنین واحدهایی در شهرستان است.

شهبازی افزود: در شروع نمایندگی تمام تلاش خود را معطوف رفع معضل اشتغال شهرستان کرده‌ام و امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های مردم نهاوند بتوانیم در این راه قدم‌های مثبتی برداریم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس در ادامه به محورهای مواصلاتی نهاوند اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شهرستان محور مهم مواصلاتی نهاوند به فیروزان درحال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعاً 10 کیلومتر از راه‌های اصلی شهرستان جهت لکه‌گیری و آسفالت در دست اقدام است که علاوه‌بر محور نهاوند به فیروزان، سه‌راهی دهفول و جاده کمربندی بروجرد نیز در دست اقدام است.

شهبازی یادآور شد: برای محور نهاوند به فیروزان مجموعاً 185 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و ماده 56 تخصیص یافته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه پروژه استخر شهرک طالقانی درحال تکمیل است، بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام‌شده مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تخصیصی وزارت نفت برای پروژه‌های ورزشی، به این پروژه اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز مبلغ 4.8 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی برای این پروژه واریز شده است و با واریز مابقی مبلغ این پروژه پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت.

شناسه خبر 57660