کد خبر : 69215
تاریخ : 1402/2/28
گروه خبری : جامعه

34 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است

مسعود عبدالرضایی دراین باره اظهار کرد: مجتمع‌های خدمات رفاهی مجموعه‌هایی از امکانات است که برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی احداث می‌شوند و هر مجتمع خدمات رفاهی دارای امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.
وی افزود: استان کرمانشاه دارای 34 مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری و 22 مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت است.
️معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: در فروردین ماه سال‌جاری سه موافقت اصولی برای مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه تمدید شده و 19 مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است.
عبدالرضایی بیان کرد: به موجب قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها در راستای حفظ ایمنی مردم در محورهای مواصلاتی، کاهش تعداد دسترسی‌ها به جاده‌ها، احداث تأسیسات خدمات جاده‌ای به صورت منفرد ممنوع است و صرفاً در قالب مجتمع‌های خدمات رفاهی امکان پذیر است.
وی از تمام کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق شماره 141 سامانه مرکز مدیریت راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/69215