شناسه خبر:69215
1402/2/28 09:21:44

سپهرغرب، گروه خبر: ️معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: ️34 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه فعال است.

مسعود عبدالرضایی دراین باره اظهار کرد: مجتمع‌های خدمات رفاهی مجموعه‌هایی از امکانات است که برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی احداث می‌شوند و هر مجتمع خدمات رفاهی دارای امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.
وی افزود: استان کرمانشاه دارای 34 مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری و 22 مجتمع خدمات رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی در حال ساخت است.
️معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه تصریح کرد: در فروردین ماه سال‌جاری سه موافقت اصولی برای مجتمع‌های خدمات رفاهی استان کرمانشاه تمدید شده و 19 مجتمع خدمات رفاهی در مرحله استعلام است.
عبدالرضایی بیان کرد: به موجب قوانین و مقررات ایمنی راه‌ها در راستای حفظ ایمنی مردم در محورهای مواصلاتی، کاهش تعداد دسترسی‌ها به جاده‌ها، احداث تأسیسات خدمات جاده‌ای به صورت منفرد ممنوع است و صرفاً در قالب مجتمع‌های خدمات رفاهی امکان پذیر است.
وی از تمام کاربران جاده‌ای خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق شماره 141 سامانه مرکز مدیریت راه‌ها به اطلاع این اداره کل برسانند.

شناسه خبر 69215