کد خبر : 82585 تاریخ : 1403/2/25 گروه خبری : گردشگری |
|
زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاینها بررسی شد |
|
به گزارش سپهرغرب و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رئیس نشست هماندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی کشور گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد تعامل با ایرلاینهای مطرح در راستای انتشار محتواهای تولیدشده جهت معرفی ظرفیتهای گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی است. مسلم شجاعی با تشریح فرصتهای همکاری در راستای اطلاعرسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشستها و رویدادهای معرفی ظرفیتهای گردشگری با همکاری ایرلاینها اشاره کرد. شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را تولید محتوا در مضامین مختلف ازجمله توانمندیهای گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره عنوان کرد و ایجاد پُلهای ارتباطی با بخشهای مرتبط با گردشگران را در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیتهای اجرایی خواند. همچنین در این نشست با نمایش نمونههای پخش محتوا در ایرلاینهای خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، نتیجه تعامل و همکارهایهای پیش رو با ایرلاینهای داخلی، با دستاوردهای گستردهای پیشبینی شد. در این نشست هریک از مدیران و نمایندگان روابط عمومی ایرلاینهای کشور با مطرح کردن ظرفیتهای تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند. ایرلاینهایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشتهاند نیز در این نشست شرکت کردند. |
لینک | |
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/82585 |