دفتر توسعه گردشگری خارجی در نشست هماندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیماییهای مطرح، زمینههای همکاری در نشر محتواهای گردشگری در ایرلاینها را با هدف توسعه گرشگری مورد بررسی قرار داد.
به گزارش سپهرغرب و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رئیس نشست هماندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی کشور گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد تعامل با ایرلاینهای مطرح در راستای انتشار محتواهای تولیدشده جهت معرفی ظرفیتهای گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی است.
مسلم شجاعی با تشریح فرصتهای همکاری در راستای اطلاعرسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشستها و رویدادهای معرفی ظرفیتهای گردشگری با همکاری ایرلاینها اشاره کرد.
شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را تولید محتوا در مضامین مختلف ازجمله توانمندیهای گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره عنوان کرد و ایجاد پُلهای ارتباطی با بخشهای مرتبط با گردشگران را در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیتهای اجرایی خواند.
همچنین در این نشست با نمایش نمونههای پخش محتوا در ایرلاینهای خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، نتیجه تعامل و همکارهایهای پیش رو با ایرلاینهای داخلی، با دستاوردهای گستردهای پیشبینی شد.
در این نشست هریک از مدیران و نمایندگان روابط عمومی ایرلاینهای کشور با مطرح کردن ظرفیتهای تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.
ایرلاینهایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشتهاند نیز در این نشست شرکت کردند.
منبع: خبرگزاری مهر
شناسه خبر 82585