کد خبر : 83908
تاریخ : 1403/4/2
گروه خبری : سلامت

افتتاح دانشکده پرستاری اسدآباد در تابستان امسال

علی سلیمان‌اختیاری از افتتاح دانشکده پرستاری این شهرستان در اواسط تابستان سال‌ جاری خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری پروژه ساختمان دانشکده پرستاری، این دانشکده طی مهرماه امسال میزبان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی این پروژه، افزود: تاکنون برای این پروژه اعتباری افزون‌بر 90 میلیارد تومان هزینه شده است‌، ضمن اینکه تجهیز ساختمان آن نیز بیش از 30 میلیارد تومان نیاز خواهد داشت.

سلیمان‌اختیاری همچنین خاطرنشان کرد: پروژه درحال احداث بیمارستان آموزشی- درمانی 128 تختخوابی امیرالمؤمنین به‌عنوان دومین بیمارستان شهرستان اسدآباد نیز درحال حاضر دارای 27 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله اسکلت‌بندی است.

وی بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری طرح بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) اسدآباد واقع در پُرترددترین محور (بزرگراه غرب کشور) به‌علت دسترسی آسان مسافران، همشهریان و روستاییان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب، از نقش بسیار ارزنده‌ای برخوردار خواهد بود.

سلیمان‌اختیاری با اشاره به پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و پیشرفت فیزیکی چشمگیر و قابل ملاحظه روند این پروژه‌ها، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دولت سیزدهم از 6 درصد به 73 درصد پیشرفت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم درآمد اختصاصی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان نسبت به هزینه‌های جاری آن از 19 درصد به 27 درصد رسیده است.

  لینک
https://sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/83908