شناسه خبر:83908
1403/4/2 15:20:02

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح دانشکده پرستاری این شهرستان در اواسط تابستان سال‌ جاری خبر داد.

علی سلیمان‌اختیاری از افتتاح دانشکده پرستاری این شهرستان در اواسط تابستان سال‌ جاری خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری پروژه ساختمان دانشکده پرستاری، این دانشکده طی مهرماه امسال میزبان دانشجویان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی این پروژه، افزود: تاکنون برای این پروژه اعتباری افزون‌بر 90 میلیارد تومان هزینه شده است‌، ضمن اینکه تجهیز ساختمان آن نیز بیش از 30 میلیارد تومان نیاز خواهد داشت.

سلیمان‌اختیاری همچنین خاطرنشان کرد: پروژه درحال احداث بیمارستان آموزشی- درمانی 128 تختخوابی امیرالمؤمنین به‌عنوان دومین بیمارستان شهرستان اسدآباد نیز درحال حاضر دارای 27 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در مرحله اسکلت‌بندی است.

وی بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری طرح بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) اسدآباد واقع در پُرترددترین محور (بزرگراه غرب کشور) به‌علت دسترسی آسان مسافران، همشهریان و روستاییان شهرستان در ارائه خدمات مطلوب، از نقش بسیار ارزنده‌ای برخوردار خواهد بود.

سلیمان‌اختیاری با اشاره به پروژه‌های مختلف عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و پیشرفت فیزیکی چشمگیر و قابل ملاحظه روند این پروژه‌ها، تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دولت سیزدهم از 6 درصد به 73 درصد پیشرفت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم درآمد اختصاصی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان نسبت به هزینه‌های جاری آن از 19 درصد به 27 درصد رسیده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 83908