شناسه خبر:60164
1401/6/24 09:35:04
بازگشت هواپیمایی «سپهران» به کرمانشاه؛

برقراری 8 پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از برقراری هشت پرواز فوق‌العاده در فرودگاه از روز 23 شهریورماه خبر داد و گفت: این پروازها با برگشت دوباره شرکت هواپیمایی سپهران به کرمانشاه برقرار شده است.

مجتبی بیاتی با اشاره به برقراری پرواز فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه از روز گذشته، اظهار کرد: این پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای کرمانشاه- تهران و بالعکس و کرمانشاه- مشهد و بالعکس برقرار خواهد شد.

به گفته مدیرکل فرودگاه کرمانشاه، این پروازها تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروازها با همکاری شرکت هواپیمایی سپهران انجام می‌شود، تأکید کرد: با پیگیری‌های فراوان موفق شدیم این شرکت هواپیمایی را دوباره به کرمانشاه برگردانیم.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این هشت پرواز، جدای از 106 پرواز دیگری است که برای ایام اربعین به‌صورت فوق‌العاده در فرودگاه کرمانشاه برقرار شد.

بیاتی از پیگیری‌های فراوانی که برای افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه خصوصاً در مسیرهای مهمی مانند کرمانشاه به تهران و بالعکس صورت گرفته یاد کرد و افزود: خوشبختانه طی چند وقت اخیر شاهد افزایش این پروازها بودیم که می‌تواند زمینه ارائه خدمت هم به مردم کرمانشاه و هم استان‌های هم‌جوار را فراهم کند.

 

شناسه خبر 60164