شناسه خبر:86179
1403/6/17 13:59:00

مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت: متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده در این استان می‌توانند از تاریخ 20 شهریورماه نسبت به تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان اقدام کنند.

سجاد رحمانی روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات اعزام زائران عمره مفرده سال 1403، متقاضیان استان ایلام می‌توانند از تاریخ 20 شهریور با مراجعه به سامانه my.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و تشکیل گروه‌های خانوادگی و انتخاب کاروان برای سفر عمره مفرده اقدام کنند.
وی افزود: متقاضیان پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب کاروان مدت 48 ساعت به دفاتر زیارتی مراجعه و مدارک مندرج در برگه ثبت‌نام خود را تحویل دهند.
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام یادآور شد: بر اساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان حج و زیارت متقاضیان تشرف در حج عمره سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت کرده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نشده و وجوه به‌صورت سیستمی عودت و اولویت پایدار شده است و دارندگان کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره دارای اولویت تشرف یک تا 180، دارای اولویت تشرف هستند.
رحمانی بیان کرد: ودیعه‌گذاری عمره، در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت به نشانی my.haj.ir و یا از طریق کد دستوری (#645114*) با استفاده از تلفن همراه از اولویت کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره خود (اولویت‌های 600 گانه) مطلع شوند.
نخستین کاروان 85 نفره حج عمره استان ایلام هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری عازم سرزمین وحی شد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 86179