شناسه خبر:84146
1403/4/9 18:10:02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان خبر داد:

فعالیت 320 شعبه رأی با همکاری 4500 نیروی اجرایی در شهرستان همدان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار همدان با بیان اینکه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان تعداد 320 شعبه گرفتن رأی درنظر گرفته شد، گفت: انتخابات در این شهرستان با همکاری حدود چهار هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و محافظین شعبه انجام شد.

سپهرغرب، گروه - شهره کرمی :

مجتبی زارعی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه سپهرغرب با بیان اینکه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان تعداد 320 شعبه گرفتن رأی درنظر گرفته شد، ابراز کرد: انتخابات در این شهرستان با همکاری حدود چهار هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و محافظین شعبه انجام شد.
این مقام مسئول گفت: از این تعداد 32 شعبه در بخش شرا و 288 شعبه در بخش مرکزی و شهر همدان دایر هستند که مجموعاً 234 شعبه شهری و 86 شعبه روستایی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هم‌زمان با سراسر کشور با توزیع صندوق‌‌های رأی شروع شد، اظهار کرد: برای مجموعه‌هایی مانند زندان‌ها، پادگان‌ها و عشایر هم با تأکیدات هیئت اجرایی و فرماندار همدان، شعبه گرفتن رأی دیده شد تا این عزیزان نیز بتوانند به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

زارعی در پایان تأکید کرد: مردم با حضور در انتخابات، بار دیگر با مشارکت و استفاده از حق رأی دادن، در مدیریت و اجرای امور کشور سهیم خواهند بود.

شناسه خبر 84146