شناسه خبر:10952
1398/5/22 08:58:39

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه دو هزار و 135 مورد بازرسی از انشعابات مشترکین آب و فاضلاب در سطح شهر سنندج انجام شده است.

مازیار سهراب‌نژاد اظهار کرد: در سال‌ جاری تاکنون علاوه بر بازرسی از انشعابات مشترکین آب و فاضلاب شهر سنندج، 847 مورد تعویض کنتور نیز در سطح این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به تعداد واگذاری انشعابات آب در سال‌جاری، افزود: امسال یک‌هزار و 790 فقره انشعابات آب به منقاضیان شهرستان سنندج واگذار شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بخش فاضلاب نیز واگذاری انشعاب به متقاضیان انجام شده که از ابتدای سال‌ جاری تا پایان تیرماه امسال به یک‌هزار و 816 مورد می‌رسد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سنندج عنوان کرد: بیشترین واگذاری‌های انشعابات استان در سال‌ جاری مربوط به اردیبهشت‎ماه امسال بوده است که به همت امور آبفای شهر سنندج انجام گرفت.

سهراب‌نژاد همچنین به تعداد انشعابات غیر مجاز کشف‌شده در چهارماهه نخست امسال اشاره کرد و یادآور شد: در شهر سنندج 378 فقره انشعاب غیر مجاز کشف شده است.

وی در پایان بیان کرد: 273 فقره انشعاب از انشعابات غیر مجاز تبدیل به مجاز شده و 288 فقره انشعاب غیر مجاز نیز قطع شده است.

 

شناسه خبر 10952