شناسه خبر:12631
1398/7/13 10:06:05

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: ازاین‎پس، تمامی بازی‌های خانگی تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال در ورزشگاه 15 خرداد برگزار خواهد شد.

افشین حسنی با یادآوری اینکه سازمان لیگ از سال گذشته ایراداتی را نسبت به ورزشگاه انقلاب به‎عنوان محل بازی‌های خانگی تیم بعثت وارد کرده بود، اظهار کرد: زمانی که فشارهای سازمان لیگ زیاد شد مجبور شدیم بازی‌ها را به ورزشگاه 15 خرداد منتقل کنیم، اما زمین چمن این ورزشگاه نیز به دلیل میزبانی چند مسابقه در یک روز، کاملاً بی‌کیفیت شده بود.

وی تصریح کرد: در آغاز رقابت‌های فصل جدید نیز نخستین دیدار خود را در ورزشگاه کارگران برگزار کردیم، اما ازآنجایی‎که در این ورزشگاه شرایط امنیتی برای بازیکنان وجود ندارد و هنگام ورود و خروج باید از بین تماشاگران عبور کنند، سازمان لیگ بازهم به باشگاه بعثت تذکر داد تا محل بازی‌های خانگی خود را تغییر دهد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: به این منظور با مدیرکل ورزش و جوانان استان نشستی برگزار و درخواست کردیم بازی‌های خانگی تیم بعثت را در ورزشگاه 15 خرداد برگزار کنیم که موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از هفته آینده تمامی بازی‌های خانگی تیم بعثت به ورزشگاه 15 خرداد منتقل می‌شود و از دو ساعت قبل از آغاز بازی نیز فروش بلیت خواهیم داشت.

حسنی اذعان کرد: باتوجه به اینکه ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه امسال یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقه فینال جام حذفی بود، ازنظر چمن و امکانات، وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

شناسه خبر 12631