شناسه خبر:12782
1398/7/17 09:40:55

سپهرغرب، گروه خبر: بیش از 98 هزار مشترک نفت سفیدسوز در استان کرمانشاه وجود دارند، از این رو نیاز است تا ضمن راستی‌آزمایی، با هماهنگی سازمان‌های ذی‌ربط نسبت به بازنگری و توزیع کالابرگ با کارت ATM بانکی اقدام شود.

خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید براساس فهرست، تأیید و سهمیه سوخت به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

بر همین اساس و در جهت نیل به این مهم، جلسه‌ای با حضور اداره کل سازمان تعاون روستایی، اداره پست، کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان و جمعی از فروشندگان نفت سفید استان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در این جلسه ضمن بیان مطالب فوق، گفت: در ادامه راستی‌آزمایی ادوات کشاورزی که با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی صورت گرفته است؛ خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید نیز با همین هدف شناسایی و به آن‌ها سوخت تعلق خواهد گرفت.

به گفته فریدون یاسمی سهمیه سوخت یک‌ساله مصرف‌کنندگان قابل تغذیه به کارت بانکی خواهد بود.

وی تشریح کرد: در منطقه کرمانشاه 98 هزار خانوار زیر پوشش این شرکت و مصرف‌کننده نفت سفید هستند که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق 518 فروشندگی روستایی تأمین می‌شود .

یاسمی با تأکید بر اینکه کارت الکترونیکی باید جایگزین کالابرگ شود، تصریح کرد: فروشندگان روستایی شناسایی و ثبت‌نام الکترونیکی شوند و برای دریافت نفت سفید با اداراه کل و سازمان تعاون روستایی هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

شناسه خبر 12782