شناسه خبر:14067
1398/9/2 14:20:09
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) مطرح کرد:

بسیج رسانه فرصتی کم‌نظیر در برابر جنگ روانی دشمن

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع گفت: در شرایط فعلی امپراتوری رسانه‌ای حرف اول را می‌زند و بهترین مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده از ظرفیت رسانه‌ای جبهه حق است که بسیج رسانه فرصتی کم‌نظیر در این بخش است.

 

حجت‌الاسلام حسین علی‌ای با حضور در نمایشگاه دستاوردهای بسیج همدان بیان کرد: 40 سال از طلوع انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در طول این مدت شاهد فرازوفرودهایی بودیم که در تمام این سال‌ها جبهه باطل تمام‌قد در مقابل نظام اسلامی ایران که محور جبهه حق در دنیا است ایستاده و در تمام این سال‌ها به دنبال این بوده که عرصه را بر مردم ایران اسلامی تنگ کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در هر برهه‌ای از انقلاب اسلامی شاهد تلاش دشمن برای زدودن تفکر بسیجی بوده‌ایم، اما چون بسیج و بسیجی برای یاری دین خدا برخاسته نصرت الهی را دارد و همین باعث شده در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌های فرهنگی، امنیتی و اجتماعی تصریح کرد: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند از ایستادن در مقابل دشمنان نمی‌هراسند، در فتنه‌های امنیتی 78، 88 و 96 نیز دشمن با بسیج کنار زده شد، هم‌اکنون نیز محرومیت‌زدایی در دستور کار بسیج قرارگرفته و باقدرت در این عرصه ایفای نقش می‌کند.

 

حجت‌الاسلام علی‌یی تأکید کرد: ظرفیت بسیج برای دشمن قدرت ناشناخته‌ای است و هر وقت پیوند و اتحاد بین بسیج و نیروهای مسلح برقرارشده دشمنان با شکست مواجه شده‌اند.

 

وی ادامه داد: بسیج مرز ندارد و همین باعث شده تمام نقشه‌های پیچیده‌ای که دشمن علیه این نظام طراحی می‌کند نقش بر آب شود، بنابراین دشمن اتهام زنی به بسیج را ذیل تکمیل پروژه نفوذ پیگیری می‌کند تا با مخدوش کردن چهره بسیج از تأثیرگذاری آن بکاهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) بابیان اینکه عده‌ای آگاهانه یا ناآگاهانه بسیج را به افراطی‌گری متهم می‌کنند که همه باید مراقب این موضوع باشیم، اظهار کرد: بسیجیان از دل مردم جوشیده و نشان داده‌اند همواره در کنار مردم بوده‌اند.

 

حجت‌الاسلام علی‌یی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به موفقیت بسیج رسانه استان همدان در امر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، ابراز کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه قدرت رسانه‌ای در همه عرصه‌ها حرف اول را می‌زند و دنیای استکبار و هم‌پیمانانش اصل را بر جنگ روانی قرار داده‌اند تا اگر در جنگ روانی به نتیجه نرسیدند وارد جنگ سخت شوند.

 

وی افزود: در شرایط فعلی امپراتوری رسانه‌ای حرف اول را می‌زند و بهترین مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده از ظرفیت رسانه‌ای جبهه حق است که بسیج رسانه فرصتی کم‌نظیر در این بخش است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی بسیج رسانه در مقابل هجمه رسانه‌ای دشمن، تصریح کرد: در شرایط فعلی اطلاع‌رسانی فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج یکی از الزامات است چراکه دشمن برای دروغ خود رسانه‌ها را به خط کرده اما برای راست خود چندان تلاش نمی‌کنیم.

شناسه خبر 14067