شناسه خبر:14721
1398/9/16 09:20:36
در نخستین جشنواره دو سالانه انتخاب محصولات فرهنگی؛

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان شایسته تقدیر شناخته شد

سپهرغرب، گروه خبر: در نخستین جشنواره دو سالانه انتخاب محصولات فرهنگی، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ طبق رأی هیئت داوران، در نخستین جشنواره دو سالانه انتخاب محصولات فرهنگی، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان موفق به کسب مقام قابل تقدیر در بخش پوستر شد.

گفتنی است؛ در این جشنواره که به همت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، با تقدیم لوحی از سوی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی، از تلاش‌های تحسین برانگیز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی تقدیر شد.

 

الزامی برای اتمام کار سایت‌موزه همدان در تاریخ مشخص وجود ندارد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه الزامی برای اتمام کار سایت‌موزه تا فلان تاریخ وجود ندارد، گفت: البته مدیران شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی علاقه‌مند هستند کار زودتر به نتیجه برسد.

علی مالمیر در خصوص کند بودن روند اجرای سایت‌موزه پیاده‌راه میدان امام (ره)، اظهار کرد: شهرداری مجری کار بوده ضمن اینکه سایت‌موزه یک پروژه عمرانی است، سازوکار خود را دارد و باید آزمایش‌های بتن و غیره انجام شود.

وی با بیان اینکه الزامی برای اتمام کار سایت‌موزه تا فلان تاریخ وجود ندارد، تصریح کرد: البته مدیران شهرداری، استانداری و میراث فرهنگی علاقه‌مند هستند که کار زودتر به نتیجه برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان ادامه داد: آمادگی برای تجهیز موزه را داریم و اشیایی که در میدان امام کشف شد، مرمت و آماده شده تا بعد از ساخت موزه در آنجا استقرار یابد.

مالمیر خاطرنشان کرد: شهرداری نیز دغدغه اتمام پروژه را دارد مگر اینکه محدودیت‌هایی به لحاظ کاری وجود داشته باشد.

شناسه خبر 14721