شناسه خبر:14901
1398/9/20 09:09:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم در این استان خبر داد.

حمید گلی‌پور در این‌باره افزود: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از 20 تا 25 آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 61 واحد حضور خواهند داشت، یادآور شد: در این نمایشگاه 61 واحد از شهرها و استان‌های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی، نائین، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان، سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت 3000 مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

گلی پور تصریح کرد: محصولات این شرکت‌کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش‌های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرش‌های چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، فرش‌های گیاهی سنندج، انواع گلیم و گبه، انواع فرش‌های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و جیریا است که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه 20 آذر ساعت 16 و با حضور مسئولان مرتبط استانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه 15 تا 21 و در روز جمعه به صورت یکسره 10 تا 21 است.

شناسه خبر 14901