شناسه خبر:15214
1398/9/27 10:02:19

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: راهداری جهت ایمن‌سازی کمربندی بهشت محمدی سنندج تعلل کرده‌است.

رضا اعظمی روز گذشته در جلسه کاهش و پیشگیری از تصادف‌های جاده‌ای استان کردستان، اظهار کرد: راهداری کردستان جهت ایمن‌سازی کمربندی بهشت محمدی سنندج تعلل کرده‌است.

وی افزود: دادگستری علیه راهداری در خصوص عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک در اصلاح نقاط حادثه‌خیز بهشت محمدی اعلام جرم کرده و این دستگاه محکوم شده‏‌است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان تصریح کرد: یکی از نمایندگان مجلس در راستای ایجاد مقبولیت در حوزه انتخابیه خود یکی از دستگاه‌ها را مجبور به اجرای یک پروژه دوربرگردان کرده بود که آن دستگاه نیز با توجه به پافشاری این نماینده نسبت به اجرای این پروژه اقدام کرده‌است.

اعظمی ادامه داد: با توجه به غیراصولی بودن پروژه، این نقطه به یکی از پرحادثه‌ترین نقاط در سطح استان تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه خودروهایی که از مسیر کرمانشاه به کردستان می‌آیند و از این دوربرگردان عبور می‌کردند با سانحه تصادف مواجه می‌شدند، اذعان کرد: با حذف این دوربرگردان آمار تصادف‌ها و عدم واژگونی خودروها در این نقطه کاهش یافت که برای جلوگیری از هدررفت بیت‌المال با توجه به هزینه‌های زیاد، اجرای برخی برنامه‌ها در راستای ایمن‌سازی این نقطه ضروری است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان یادآوری کرد: این معاونت وظیفه نظارت داشته و مردم از ما انتظار دارند که اداره‌ها در اجرای وظایف کوتاهی نکنند.

وی گفت: برای عملیاتی کردن کامل مصوبات این جلسه، کمیته رصد تشکیل خواهد شد و در قالب این کمیته، اقدامات و مصوبات هر دستگاه را رصد خواهیم کرد.

اعظمی اضافه کرد: با هیچ دستگاهی تعارف نداریم و اگر دستگاهی کوتاهی کند، بر اساس قانون عمل خواهیم کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان تأکید کرد: دستگاه‌ها توپ را در زمین همدیگر نیندازند، زیرا همه در قبال مردم وظایفی داریم که باید نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشیم و توپ کم‌کاری‌ها را در زمین همدیگر نیندازیم.

شناسه خبر 15214