شناسه خبر:17805
1398/12/6 08:16:45
هشدار پلیس راهور برای سفر به همدان؛

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهور همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های بسیار در استان توسط سازمان هواشناسی، از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم از سفر به همدان پرهیز کنند.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، شاهد بارش‌ 100 میلی‌متری در روزهای آینده خواهیم بود که در صورت سرد بودن هوا این بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری شاهد بارش بسیار باران و مسدود شدن جاده‌های استان بودیم، افزود: بدون تردید با چنین بارشی طی دور روز آینده، بار دیگر جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان با مشکل روبه‌رو خواهند شد چراکه امکانات ما اندک بوده و فقط می‌توانیم گردنه‌ها را باز نگه داریم.

رئیس پلیس راهور همدان بیان کرد: در بارش‌های ابتدای سال حتی نتوانستیم گردنه‌های استان را برای مدت طولانی باز نگه داریم، به همین دلیل از هم‌وطنان عزیز می‌خواهیم تا پایان هفته از سفر به استان و یا عبور از جاده‌های همدان خودداری کنند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: اگر هر فردی مجبور بود تا پایان هفته از استان به دیگر نقاط کشور سفر کند یا هم‌وطنی می‌خواست وارد همدان شود و از جاده‌های استان برای عبور استفاده کند، حتماً تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشد و از پر بودن باک خودرو نیز مطمئن شود.

 

شناسه خبر 17805