شناسه خبر:18589
1398/12/25 09:25:44

سپهرغرب، گروه خبر: با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، جمعی از مسؤولان و گروه‌های مردمی، ستاد مقابله با بیماری کرونا در همدان تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در افتتاحیه ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا با اشاره به اهداف تشکیل این ستاد، اظهار کرد: بنده تأکید بسیاری دارم تا این مجموعه به‌صورت هماهنگ با ستاد پیشگیری عمل کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی افزود: فرماندهی و مدیریت در شرایط فعلی باید در دستان ستاد پیشگیری باشد و ستاد مردمی نیز قطعاً بنای اینکه به‌صورت مستقل و موازی عمل کند را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید دستورات و سفارش‌های ستاد پیشگیری، توسط ستاد مردمی پیگیری شود، تصریح کرد: ازآنجایی‌که موازی‌کاری به نتیجه کار آسیب خواهد زد، باید با شناسایی اولویت‌ها و ایجاد انسجام و هماهنگی بین تمام نیروها، به دنبال رسیدن به یک هدف واحد باشیم.

امام‌جمعه شهر همدان با اشاره به فعالیت‌های خودجوش مردم و جریان‌های انقلابی در ایام گذشته، بیان کرد: ممکن است در این فعالیت‌ها موازی‌کاری‌هایی رخ دهد، بنابراین ستاد مردمی باید با همراهی همه مردم، دستورات و سفارش‌های ستاد پیشگیری را دنبال کند، چراکه این ستاد صرفاً یک بازوی اجرایی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی در ادامه با اشاره به پنجشنبه آخر سال، گفت: در این روز از همه مردم می‌خواهیم که به توصیه‌‌های بهداشتی ستاد پیشگیری به‌شدت توجه کنند و مراقب خود باشند.

وی عنوان کرد: این توصیه‌ها الزاماً باید رعایت شود، چراکه هم برای سلامت جامعه مفید است و هم از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز باید همه ما در میدان مبارزه با ویروس کرونا در کنار هم باشیم، ادامه داد: امروز نیاز به آن داریم که به یکدیگر اعتماد داشته باشیم و به توصیه‌های وزارت بهداشت که تأکید دارد به مسافرت نرویم، عمل کنیم و آن را صرفاً یک توصیه اخلاقی ندانیم.

شناسه خبر 18589