شناسه خبر:22784
1399/3/17 23:04:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از سرمایه‌گذاران در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با کاربری‌های خاص و متفاوت استقبال می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفت‌وگویی اظهار کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا از سرمایه‌گذاران در بخش مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با کاربری‌های خاص و متفاوت ازجمله فرهنگی، تجاری، زیارتی و غیره استقبال ‌کند.

وی افزود: این اقدام به‌منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به کاربران جاده‌ای، ایجاد اشتغال و درآمدزایی در محورهای فرعی و روستایی است.

پناهنده ادامه داد: همچنین به‌منظور تسریع در انجام فرآیند صدور، موافقت اصولی و گرفتن استعلامات لازم توسط سرمایه‌گذار، مجموعه اقدامات، حمایت‌ها و تسهیلات دولتی با سود کم نیز در قالب قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با توجه به ارائه امکانات اولیه در شرایط مطلوب، نقش بسزایی در رضایتمندی مسافر و همچنین جلوگیری از ترافیک و افزایش ایمنی در سفر دارند.

هم‌اکنون مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در قالب واحد‌های رستوران، واحد‌های تعمیرگاهی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، غرف تجاری، جایگاه سوخت و دیگر اماکن مورد نیاز کاربران در طول راه‌های استان با تمرکز بر خدمات مورد نیاز آن‌ها، احداث شده است.

شناسه خبر 22784