شناسه خبر:23910
1399/4/5 00:00:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: برای یک امنیت پایدار در منطقه تلاش خواهیم کرد و به هیچ کسی اجازه کوچکترین تعرض و یا فکر خیانت و تجاوز را نخواهیم داد.

سردار سیدصادق حسینی در حاشیه رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه عمومی دیواندره اظهار کرد: امنیت یکی از مولفه‌های اصلی کشور ماست و همه نیروهای مسلح تلاششان این است که یک امنیت پایدار مردمی را ایجاد کنند تا ما به توسعه، پیشرفت و آبادانی دست بیابیم.

وی افزود: اگر کسی طمعی داشته و در فکر تعرض باشد نخستین خط پیکان مبارزه با اشرار و تروریست‌ها، نیروهای مسلح هستند و بالتبع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنوات و سال‌های گذشته این را ثابت کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز هم این رزمایش یک آمادگی برای ما بود و هم تجهیزات و هم هماهنگی نیروهای استان، یگان‌های تحت امر قرارگاه شهید شهرامفر و رده‌های عمده از نیروی زمینی که برای ما خیلی مهم بود مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی اذعان کرد: هماهنگی بین آتش‌ها، حرکت نیروها، هوانیروز، پهباد، مهندسی و نیروهای بومی بسیار بالا و در حد وسیع و خوب بود.

سردار حسینی افزود: لشکر 22 بیت‌المقدس و سپاه‌های مریوان، سقز و دیواندره در رزمایش و در تمام ارتفاعات چهل چشمه، سلطان، شاه‌نشین، قله زلیخا در این مناطق حضور دارند.

وی ادامه داد: رسیدن به قله‌های مرتفع و سر به فلک کشیده بسیار مهم است که رزمنده با تجهیزات بسیار سنگین در یک مدت زمان کوتاهی این قله‌ها را فتح می‌کند که این نشان از آمادگی، روحیه و انگیزه اعتقادی و ایمانی نیروهای ما دارد که برای امنیت کشورشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: پاکسازی وسیعی را در منطقه انجام دادیم و نیروها و رزمندگان لشکر 22 و سپاه‌های شهرستان‌هایی که عنوان کردم و همچنین مجموعه سپاه بیت‌المقدس این ماموریت مهم را در کنار سایر یگان‌های عمده نیرو زمینی انجام دادند و به اذن خدا برای یک امنیت پایدار تلاش خواهیم کرد و به هیچ‌کسی اجازه کوچکترین تعرض و یا فکر خیانت و تجاوز را نخواهیم داد.

وی ادامه داد: در آن سوی مرز هم هر جا تروریستی را پیدا کنیم با قدرت و توانمندی و تجهیزات خوبی که کل سپاه در اختیار دارد مورد حمله قرار خواهیم داد و برای امنیت مردممان با همه وجود تلاش خواهیم کرد.

سردار حسینی تصریح کرد: سپاه برای کشور، امنیت کشور و سرباز نظام و رهبری، آماده هرگونه ماموریتی است.

وی افزود: در راستای رزمایش «اقتدار شهدای کرد مسلمان» نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم امنیت و هم آبادانی در کنار هم انجام شد و ما اکنون شاهد محرومیت‌زدایی در روستاهای اطراف چهل چشمه دیواندره هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همزمان با این رزمایش که در حال انجام است، همکاران ما مشغول کمک‌رسانی، عمران و آبادانی در روستاها هستند.

شناسه خبر 23910