شناسه خبر:24240
1399/4/10 16:50:42

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده امام جمعه بهار، از اماکن ورزشی شهر بهار بازدید کرد و در جریان مشکلات ورزش شهرستان قرار گرفت.

امام جمعه بهار در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین خادمان ورزش و جوانان بر اهمیت رسیدگی به امور جوانان و لزوم همگانی کردن ورزش بین آحاد مردم تاکید نمود.

وی افزود: توجه و حمایت جدی به ورزش موجب ارتقای سلامت عمومی جامعه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کمبودهای ورزش در شهرستان گفت: باید به ورزش شهرستان نگاه ویژه‌ای صورت گیرد و باید در نخستین فرصت جلسه‌ای با حضور نماینده مردم بهار در مجلس‌ شورای اسلامی؛ فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان شکل بگیرد تا بخشی از مشکلات ورزش حل شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار نیز در این بازدید با تقدیر از نگاه ویژه امام جمعه بهار به امر ورزش اظهار کرد: ورزش مقوله مهمی است که برای حل مشکلات آن باید هزینه کرد و اعتبارات فعلی اداره ورزش و جوانان کافی نیست و نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای بی‌شمار ورزشکاران و جامعه ورزش باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش شهرستان بهار در زمینه‌های مختلف با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه است، توضیح داد: باید شرایطی ایجاد شود تا جوانان نسبت به ورزش ترغیب شوند چون اساس سلامت جامعه ورزش است و بازدید امام جمعه بهار قطعا مایه دلگرمی اهالی ورزش خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار افزود: از همه مدیران، مسئولان و دلسوزان ورزش شهرستان می‌خواهم که ورزش و ورزشکاران را تنها نگذارند تا بتوانیم با همکاری و همدلی ورزش شهرستان را به سامان برسانیم.

شناسه خبر 24240