شناسه خبر:25194
1399/4/28 00:26:18

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه‌وحریم سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور گفت: تکمیل طرح‌های روشنایی راه‌های لرستان، در کم‌ترین زمان در اولویت کاری قرار دارد.

مجید صباغ‌زاده پنجشنبه گذشته در بازدید از وضعیت ایمنی محورهای مواصلاتی لرستان اظهار کرد: به‌رغم خسارات سیل‌های سال 98 به راه‌های استان لرستان، در حال حاضر شرایط ایمنی متعادل و نسبی خوبی در این استان فراهم شده است.

وی گفت: با همکاری اداره کل استان، نواقص و مشکلات مرتفع می‌شود. همچنین تکمیل طرح‌های روشنایی در کم‌ترین زمان، بازسازی و به‌روزرسانی حفاظ‌های ایمنی، ارتقای ایمنی راه‌ها و سامان‌دهی منظر جاده‌ای از اولویت‌های موردنظر در لرستان است.

وی ادامه داد: اقدامات بسیاری در این راستا در حال انجام است که باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود تا بتوان در یک‌سال آینده، وضعیت مناسب‌تری در سطح راه‌های استان ایجاد کرد.

صباغ‌زاده بیان کرد: در حال حاضر تمام تلاش سازمان و اداره کل استان بر اینست که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف و جایگاه شایسته استان ازنظر ایمنی، دست پیدا کنیم.

وی گفت: در بازدیدی که از محورهای استان از جمله شهرستان‌های الیگودرز، پلدختر و بروجرد انجام شد، مسائل ایمنی و فعالیت‌های بهسازی و تجهیز راه‌های استان و موانع موجود، مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل‌ونقل کشور در سفر خود به لرستان از محورهای الیگودرز، خرم‌آباد، پلدختر، بروجرد و راهدارخانه‌های مسیر بازدید کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 25194