شناسه خبر:27864
1399/6/15 09:59:34

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه میزان اعتبار اصلاح و خط‌کشی راه‌ها کم است گفت: خط‌کشی محورهای جاده‌ای استان همدان طبق تخصیص اعتبارات پیش می‌رود.

حمید پرورشی‌خرم در خصوص وضعیت خط‌کشی راه‌های همدان اظهار کرد: امسال و سال گذشته در حد لکه‌گیری در محور ملایر کار انجام شده اما مجدد نیز اصلاح و بهسازی را در نقاط حادثه‌خیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه عمر خط‌کشی‌ها 9 ماهه است افزود: برای همین 9 ماه نیز بر اساس اعتبارات نقاطی که نیاز به خط کشی داشته باشد، طبق نظر پلیس‌راه و راهداری خط‌کشی انجام می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه اعتبار برای اصلاح و خط‌کشی کم است تصریح کرد: برای خط‌کشی راه‌ها بر اساس داشته‌ها باید کار کنیم که محور قهاوند نیز مهم است و باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال خریداری رنگ برای ماشین‌آلات هستیم بنابراین محورهای فاقد خط‌کشی نیز در اولویت قرار می‌گیرد گفت: محورهای فاقد خط‌کشی که حادثه‌خیز است در اولویت قرار می‌گیرد.

پرورشی‌خرم در خصوص وضعیت جاده روستای چشین نیز اظهار کرد: در حال حاضر تعریض راه روستای چشین توسط راه و شهرسازی در حال انجام است‌.

وی با بیان اینکه جاده چشین چند پیچ خطرناک داشت که در حال اصلاح است افزود: قسمت‌هایی از جاده نیز که به علت سیلاب دچار شکاف و تخریب شده بود نیز اصلاح شد.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 27864