شناسه خبر:28218
1399/6/20 04:26:41

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سومین خانه امید بازنشستگان کشوری استان همدان با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان در حاشیه این افتتاح بیان کرد: خانه امید بازنشستگان شهرستان نهاوند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان و تنی چند از مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح شد.

توصیفیان افزود: خانه امید شهرستان نهاوند در سال 1395 کلنگ‌زنی شد و در سال 1397 پس از گرفتن مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط، ساخت آن آغاز شد.

وی گفت: هدف از ساخت خانه‌های امید تلاش برای ارتقای منزلت و ایجاد نشاط و شادابی در میان قشر فرهیخته بازنشستگان کشوری و جلب مشارکت فعالانه آنان جهت حضور در برنامه‌های مختلف و برقراری ارتباط و دیدار بازنشستگان با یکدیگر به‌منظور تبادل تجربه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

توصیفیان در ادامه افزود: خانه امید نهاوند در یکی از بهترین پارک‌های شهرستان و با زیربنای 500 متر مربع ساخته شده تا بازنشستگان عزیز بتوانند در یک فضای شاد اوقات فراغت خود را سپری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این مجموعه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی با طرحی جدید در یک طبقه ساخته شده که دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن اجتماعات، نمازخانه، اتاق‌های آموزشی، اتاق پزشک، کتابخانه و آمفی‌تئاتر، اتاق مدیریت و کافی‌شاپ است.

شناسه خبر 28218