شناسه خبر:28775
1399/6/30 01:04:57

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان از اعلام مسیرهای جدید تردد در محدوده پُل غدیر شهرک فرهنگیان به‌علت تکمیل این پروژه خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی عنوان کرد: تکمیل پروژه پُل فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس در مسیرهای دسترسی به شهرک فرهنگیان و خروجی از این شهرک تغییراتی رخ داده است.

وی گفت: ورودی به سمت شهرک فرهنگیان از مسیر قبلی ابتدای بلوار شهید همدانی مسدود و مسیر جایگزین میدان عاشورا، بلوار انقلاب، کوی کوثر، بلوار آیت‎الله نجفی و منتهی به ورودی جدید شهرک فرهنگیان است.

جمالی افزود: مسیر دوم مربوط به خودروهایی است که از شهرک فرهنگیان خارج و به سمت میدان عاشورا حرکت می‌کنند که این رانندگان باید به سمت بلوار شهید آیت‌الله نجفی حرکت و پس از عبور از دوربرگردان بلوار، ادامه مسیر دهند.

وی گفت: مسیر سوم مربوط به خودروهایی است که از مسیر بلوار حضرت امام خمینی (ره) قصد تردد به سمت میدان عاشورا را دارند که باید از مسیر جایگزین از طریق راست‎گرد پُل غدیر استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان کرد: با توجه به اینکه حجم ترددها به بلوار آیت‌الله نجفی افزایش پیدا کرده، از رانندگان تقاضا داریم حین عبور از این مسیر مراقب عابران پیاده باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی، طی مسیر کنند.

شناسه خبر 28775