شناسه خبر:31812
1399/8/25 09:05:25
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت مجموعه ورزشی شهیدمفتح در شهر همدان

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مجموعه ورزشی شهیدمفتح همدان با هزینه بیت‌المال احداث‌ شده و نباید به بهانه دور بودن این مجموعه ورزشی از شهر همدان آن را رها کنیم.

حمید سیفی روز گذشته در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه برای خدمت‌گزاری به مردم همدان آمده‌ام و از هر فرصتی برای اعتلای جایگاه ورزش استان استفاده خواهم کرد، افزود: استان همدان دارای قهرمانان و جوانان خوش‌فکر و خوش‌نام در کشور بوده که خوشبختانه امروز این ظرفیت بسیار ارزشمند با اتحاد و همدلی برای توسعه ورزش و جوانان استان همدان وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه با استفاده از تمامی تجربیات و همچنین نظرات و ایده‌های کارشناسی علاقه‌مندان به ورزش برنامه‌های عملیاتی خوبی همچون استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی برای مسابقات و اردوهای تیم ملی و ایجاد زیرساخت ارتباطی برای معرفی پتانسیل‌های فنی و زیرساختی ورزش استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: برای قوام بخشیدن به این مهم در قدم نخست یک سایت در بستر اینترنت که بزرگ‌ترین فضای تبادل اطلاعات است، برای معرفی ظرفیت‌ها ایجاد کردیم تا بتوانیم از موقعیت جغرافیایی استان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان و کردستان تنها استان‌هایی هستند که از ظرفیت آب‌وهوایی خوب برای میزبانی مسابقات برخوردار هستند، اظهار کرد: امروز در همدان همه آنچه بتوان برای رونق ورزش و جوانان، رونق اشتغال و اقتصاد به‌کار گرفت، فراهم است و امیدواریم با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و مدیریت خوب از آن‌ها به‌درستی استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصل ارتباطات و تعاملات درون و برون‌سازمانی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت است، گفت: روحیه مطالبه‌گری زمینه توسعه را فراهم می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت مجموعه ورزشی شهیدمفتح، عنوان کرد: با هر شرایطی در گذشته مجموعه ورزشی شهیدمفتح با صرف هزینه بیت‌المال احداث ‌شده و مکانی برای سرگرمی، ورزش و ایجاد نشاط نه‌تنها در استان همدان، بلکه در کشور است و باید امروز فرهنگ‌سازی لازم در زمینه بهره‌برداری حداکثری از آن انجام شود و به بهانه دور بودن آن مجموعه را رها نکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری مسابقات، دوره‌های ورزشی و غیر ورزشی در حوزه اجتماعی در محل استادیوم شهیدمفتح با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی را داریم، گفت: ورزش محلات ظرفیتی بسیار خوب برای احیا و ترویج این مجموعه در جامعه است و ما نیز سیاست‌های تشویقی برای ترغیب ورزشکاران برای حضور در این مجموعه را فراهم می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه ورزش و جوانان استان همدان بخشی از دغدغه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر در حوزه ورزش رفع شود.

سیدمسعود عسگریان ادامه داد: امروز شرایط کرونا موجب شده تا حضور فیزیکی در برنامه‌های ورزشی کاهش چشمگیری داشته باشد؛ بنابراین باید با ورود به حوزه اجتماعی در فضای مجازی خلأ فیزیکی را جبران کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه باید ورزش صبحگاهی، دوره‌های مهارت‌آموزی جوانان و برنامه‌های مختلف در بستر فضای مجازی ترویج شود، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از بحران شیوع ویروس کرونا گذر کنیم.

شناسه خبر 31812